پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
۱۰ بازديد
۰ ۰


معمولا افرادی که تزریق بوتاکس انجام می دهند، به دنبال بهترین برند و مارک بوتاکس هستند تا بهترین نتیجه ممکن را با هزینه ای که پرداخت می کنند بدست آورند.

هم اکنون بهترین برند بوتاکس در ایران دیسپورت بوتاکس است که مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد و در سراسر دنیا از آن استفاده می شود.

در این مقاله به بررسی بهترین مارک بوتاکس و معرفی آن ها می پردازیم.

 

بهترین مارک بوتاکس کدام است؟

 تزریق بوتاکس به عنوان یک اقدام زیبایی در دنیا طرفداران زیادی دارد. به طوری که این ماده نه تنها جنبه زیبایی ندارد، بلکه برای درمان مشکلاتی مانند تعریق بیش از حد می تواند موثر باشد.

امروزه بهترین مارک بوتاکس های بوتاکس ساخت سه کشور آمریکا، کره و کانادا می باشد. معمولا برندهای مربوط به دو کشور آمریکا و کانادا دارای کیفیت بالاتری می باشد.

بهترین مارک بوتاکس شامل موارد زیر است:

1.دیسپورت بوتاکس

بهترین برند بوتاکس به نام دیسپورت ساخت کشور انگلیس می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر روی صاف کردن چین و چروک های صورت دارد. همچنین برای محو کردن خطوط های صورت می تواند موثر باشد. نحوه تاثیرگذاری این ماده به گونه ای است که باعث از کار انداختن عضله های صورت می شود.

 

2.بوتاکس مارک زئومین

مارک زئومین همانند سایر مارک های دیگر موجب از بین رفتن و درمان چروک صورت می شود.

تفاوت اصلی این مارک نسبت به سایر مارک های دیگر عدم نیاز به نگهداری آن در دمای پایین است. بخاطر همین بسیاری از پزشکان متخصص از این محلول استفاده می کنند‌.

بهتر است بدانید زئومین یکی از بهترین مارک های بوتاکس است که از هیچ نوع ماده افزودنی در آن استفاده نشده است. و تنها ماده تشکیل دهنده آن سم بوتولینوم است. پس در این وضعیت ممکن است بدن نسبت به ماده تزریقی پادتن کمتری تولید کند.

کسانی که از این مارک بوتاکس استفاده می کنند، نتیجه آن را یک هفته بعد مشاهده می کنند. و حدود ۳ الی ۶ ماه ماندگاری دارد.

وقت داشته باشید تزریق این ماده باید به گونه ای باشد که احتمال پخش شدن ماده در بدن وجود نداشته باشد. چرا که ممکن است مشکلاتی مانند نفس تنگی ایجاد کند.

کار بوتاکس جلوگیری از فرستادن پیام سلول های عصبی می باشد. بنابراین موجب می شود که عضلات صورت ثابت باقی بمانند و حرکت نکنند.

 

 

3.کنیتوکس

کنیتوکس یکی از بهترین بوتاکس های چینی است که مانند دیگر نمونه های بوتاکس باعث از بین رفتن چین و چروک های صورت می شود. نکته ای که باید برای این مارک رعایت شود، نگهداری آن در دمای پایین است تا بتوان به خوبی از آن مراقبت شود.

این نوع مارک یکی از مارک های معروف شناخته شده است که در سراسر دنیا از آن استفاده می کند و با نام های دیگری مانند درماتوکس، لینوریز معرفی می شود.

 

4.مارک نورونوکس

مارک نورونوکس یکی از بهترین مارک های بوتاکس شناخته می شود که ساخت کشور کره است. و مانند دیگر مارک های بوتاکس باعث مسدود شدن راه فرمان های عصبی به ناحیه تزریق شده می باشد.

همانطور که میدانید با انجام بوتاکس میزان حرکت عضلات صورت که باعث ایجاد چین و چروک های صورت می شود، کاهش می یابد. و در آخر ظاهر پوست جوان تر به نظر می رسد.

کسانی که تزریق بوتاکس را انجام می دهند، بعد از چند روز شاهد تغییرات صورت  و جوان تر شدن آن می باشند.

ماندگاری این تغییرات حدود ۶ ماه می باشد. البته بد نیست بدانید که میزان ماندگاری بوتاکس به شرایط بدنی بیمار و چگونگی تزریق بوتاکس بستگی دارد.

تزریق بوتاکس مارک نورونوکس عوارض و اثرات خاص خودش را دارد. معمولا بعد از تزریق اندکی کبودی و احساس ضعف در عضلات ظاهر می شود. اما این گونه اثرات ماندگاری طولانی ندارند و معمولا بعد از چند وقت برطرف می شود.

در برخی موارد هم مشاهده شده فرد بعد از تزریق بوتاکس با مشکلاتی مانند سردرد، سرماخوردگی، حالت تهوع و گاهی افتادگی پلک روبرو می شوند.

تنها راه حل ایمن ماندن از عوارض مارک های بوتاکس

تنها راهی که می توان از عوارض حاصل از هر کدام از مارک های بوتاکس خلاص شد، انتخاب پزشک متخصص و ماهر است.

افرادی که می خواهند تزریق بوتاکس در صورت انجام دهند بهتر است به دکتری مراجعه کنند، هم در روند تزریق بوتاکس و برای مشخص کردن میزان معین برای دز دارو حرفه ای عمل کند و بهترین نتیجه را برای بیمار به وجود بیاورند.

چگونه بفهمیم بوتاکس اصل است؟

چگونه تشخیص بدهیم یک مارک بوتاکس اصل است یا تقلبی. در این مواقع نکته ای که قابل اهمیت است قیمت محصول است.

در واقع هر زمانی که یک محصول با قیمت پایین به شما پیشنهاد می شود، باید به اصل یا تقلبی بودن آن شک کنید. پس در ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید، سپس اقدام به خرید کنید.

روش پیشنهادی برای تشخیص اصل بودن مارک بوتاکس این است که شما به راحتی می توانید با مقایسه قیمت  بوتاکس هایی که در کلینیک های معتبر به فروش می رسد نسبت به دیگر قیمت ها به نتیجه درست برسید و یک خرید مطمئن انجام دهید.

 

 و نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که حتما از کلینیک های معتبر و پیشرفته خرید کنید.بعد از بوتاکس چه باید کرد و دقت داشته باشید که بیمارانی که به مرکز زیبایی مراجعه می کنند، از شرایط و نتیجه بوتاکس راضی هستند یا نه.

در صورت نارضایتی بیمار از نتیجه بدست آمدن نشان دهنده تقلبی بودن مارک بوتاکس می باشد. در این وضعیت است که بوتاکس نتوانسته اثرات مثبتی را داشته باشد.

تزریق بوتاکس تقلبی

در موارد بسیاری مشاهده شده است که تزریق بوتاکس تقلبی اثرات نامطلوبی برای فرد ایجاد کرده است. برخی از این عوارض زیانبار می توان به ایجاد آسیب دیدگی های دائمی در اعصاب، از کنار افتادن نواحی از صورت، التهاب پوستی، عفونت و قرمزی اشاره کرد.

افرادی که برای بوتاکس اقدام می کنند، باید بسیار مواظب باشند که پزشک آنها از بهترین مارک بوتاکس برای تزریق و در دز مشخصی از آن استفاده کند.

کلام آخر

حال با یکدیگر با مارک های معروف و معتبر بوتاکس آشنا شدیم. بی شک هر فردی که می خواهد بوتاکس انجام دهد، باید درباره انواع مارک های موجود در بوتاکس شناخت داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.